WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

♥Life.of.Kis♥
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Friday, May 2, 2014 | 9:09 AM | 0 budak comel
assalamualaikum..

its had been a year! a year of separation..

you know what.. haha.. tak yah nak speaking bagai.. mentang2 tengah buat esei..

rindu suasana tempat itu, setahun yg lalu, aku di situ..

kolej maktrikulasi kedah! di sini lahirnya sebuah cita-cita..

aku tak rindu pembelajaran kat situ yg sgt seram untuk diulangi.. kah3. mana2 tmpat study pun aku rasa yg sama.. tpi dlu tersangat lah seksa sbb aku first time survive kat hostel..

kawan-kawan yg sentiasa dalam ingatan.. I miss all of you a lot!!

tpi ada jaa kwan aku yg satu U, entahlaa.. andai aku dah buat kesilapan besaq mana pun.. aku mintk maaf..

aku pun manusia~ ada perasaan nak sendirian, ada perasaan rimas, ada perasaan happy, sedih..

serious aku tak paham, dan tak akan faham pun..

bila mana kawan ang ada kawan baru, then busy sembang ngn kawan dia.. please faham, kalau ang pn mesti cmtu.. aku pun ada qeja yg nak kena buat.. even kat situ ada kawan kita.. sembang dengan dia ok ja.. aku tak kisah pun kalau tak dak sapa nak ambik tau pasai aku..

kalau tanya kenapa aku tak cakap dengan dia? sebab dia pun tak cakap dengan aku.. so adil laa.. takkan aku tetiba nak menyampuk ampa cakap.. see? nanti ada plak kata aku menyibuk..

dahlaa.. aku cukup serabut sekarang.. AKU MINTAK MAAF







Past | New Story
_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Balkis bt Mohd Mokhar.
This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice here and don't copy what's mine!
I've CCTV here and everywhere >.< _______________________________________
◕ Scream Here ◕


.