WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

♥Life.of.Kis♥
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Saturday, March 15, 2014 | 8:32 PM | 0 budak comel
assalamualaikum... :')


tak mampu rasanya untuk tersenyum dengan sebenar-sebenar erti bahagia~

dan tidak mampu untuk ungkapkan apa-apa.. for those yg tanya kenapa aku lain sangat sekarang.. don't worry too much, I'm okay..

entahlaa apa yg buat aku lain, tapi yg pasti sedih bila teringat something.. senang sangat buat aku mengalir air mata, aku dah tak mampu nak bertahan..

mungkin sekarang baru aku kenal perangai orang tu. its okay! I'm try to forget all the things you had said friend..

serabut gila dengan rumah sewa and so on! banyak test nak kena hadap sebelum cuti mid sem.. balkis buat yg terbaik!! jangan hampakan harapan mak&ayah lagi...

tak sabar nak balik rumah! tak terucap rindu dengan kata-kata..

'You never know how strong you are, until being strong the only choice you have!'

come on balkis, move on laaa.. dah2 laa ingat benda yg tak penting.. yg bleh buat sakit hati..

ya aku memang tak sempurna untuk semua, memang banyak salah yg aku dah buat.. yala.. memang dia ja laa yg betul, memang apa yg dia buat tak pernah salah!!!

bila dah tak ok. mula laa nak bagitau benda yg buat aku terkelu lepas tau something yg aku tak expect pun akan jadi.. kuasa Allah! Dia yg mengetahui segalanya..


sabar balkis, doa senjata umat Islam right.. kuatkan semangat awak..
Past | New Story
_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Balkis bt Mohd Mokhar.
This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice here and don't copy what's mine!
I've CCTV here and everywhere >.< _______________________________________
◕ Scream Here ◕


.