WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

♥Life.of.Kis♥
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Tuesday, February 4, 2014 | 3:04 AM | 0 budak comel
assalamualaikum..
yes, i know its already february of 2014..haha. but who care!!

hanya tahun ni saja kot dalam hidup aku study 2 tempat dalam masa satu tahun.. yalaa matrik berakhir bulan 5 2013.tup2, bulan 9 dah dicampak ke bumi penyu.wuwuwu.. sedih tak terkata disaat aku melihat U yang ditempatkan. UMT?? yes, aku hanya mampu menerima tanpa sebarang bantahan..

januari-may
kehidupan terseksa bermula di matrik.. tapi makin hari kurasakan ada moment terindah pernah ku ukirkan di KMK.. ahaks, tak percaya bleh tulis ayat nih.. mula-mula jejak bumi KMK seperti dipenjarakan, dengan arahan sebulan sekali dibenarkan pulang ke rumah~ how could you Pengarah.. takpaa..i'm okay with that *menangis ku rindukan rumah setiap minggu* tengok jadual kat matrik rasanya tiap-tiaphari aku buat benda sama.. TAKDA satu pun yang berbeza..hidupku penuh dengan #tutorial#marah#menanggis#tidur di bilik alia#studyhard# rinduuuuu la pulak..haish..

sebenarnya aku rindukan kejayaan yang pernah dicapai, sem 2. ahaha.. sem 1 aku menderita tak dapat above 3.5.. but, alhamdulillah finally sem 2 i'm got it.. aku rasa sebab masa tu kmk buat hari tamat pengajian..then mak ayah pi tengok, bagi kata-kata semangat..teharu! seriously, deeply.. aku study dengan alia, pkah.. then.. dapat jugak...wuhuu



may-september
masa nih aku habiskan masa begitu saja.. how i miss this situation much!! sebulan dalam bulan puasa ja aku keja dengan mak cik aku kat bazar so many thing happen there.. dengan busy nk balik uruskan upu, mana nak pi berniaga lagi.. penat sangat laa..

september-disember
akhirnya! aku jejakkan kaki ke menara gading yang terletak di teganukite UMT..Alhamdulillah.. bachelor of food servise & nutrition.. di mana aku dapati kos ni penuh dengan kimia... see.. Allah it THE BEST PLANNER~ aku sememangnya lemah subjek kimia-kimia nih..tup-tup kena hadap 4 tahun okay.. REDHA jelaa...dan buat sehabis baik insyaAllah..
ditakdirkan bertemu dengan 2 orang sahabat seperjuangan..insyaAllah akan bersam hingga ke hari konvokesyen berganding bahu..haha.. so, roomate aku 2 orang johor dan sorang kelantan.. tapi kelantan tu emm macam kureng sikit la.. aku dalam bilik tak cakap banyak pun... entahla tak reti nak bermesra alam dengan roomate aku tuu.. huhu..aku cakap banyak dengan 2 orang tula.. lisa and wani, ganu vs kedah.. hihi..



bulan disember.. kak aku dah menamatkan zaman bujangnya pda usia 27, haha.. elok-elok januari 2014 dh cukup 28. bagus.. tapi rasa macam kehilangan.. seriously dah tak sama macam dolu-dolu.. awkward gila bila ada orang baru masuk family kita kan.. entah la sampai bila nak rasa cmni.... so, welcome to our little family, abg saiful~ haha..cam lawak ja panggil macam tu.. selama ni ada 2 orang abang yang suka buli aku tak janggal sangat... maybe baru lagi kot.. 


semoga bahagia hingga ke Jannah! bila laaa na merasa dapat anak menakan sendiri..aha!
Past | New Story
_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Balkis bt Mohd Mokhar.
This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice here and don't copy what's mine!
I've CCTV here and everywhere >.< _______________________________________
◕ Scream Here ◕


.