WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

♥Life.of.Kis♥
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Thursday, February 13, 2014 | 4:38 AM | 0 budak comel
assalamualaikum...

baru jaaa tengok result sem 1.. alhamdulillah takda subjek yang kena repeat.. memang padan laa dengan usaha aku pun tak banyak.. banyak main jaa rasanya... sem 2 kena study smart, dahla sem depan takda study week.. memang takda pilihan.. aku kena mula dari awal! muktamad!!

memang laa aku sedih sangat tengok result tu, tapi kalau sedih saja pun tak guna jugak ye dak? emm. kena niat betoi2 sebelum mula sem 2.. esok dah nak balik ganu laa.. lemah gemalai diriku memikirkan result. uhuk..

nanti mesti rindu nak bawak budak-budak mengasuh ni pi taman.. ronda-ronda naik motor.. sedihnya rasa.. huhu.. aku kena buat sesuatu sebelum terlambat.. aiyakk!!!

harap sangat sem 2 aku lebih semangat nak belajar.. sem 2 nanti ada subjek 'prinsip pemakanan manusia'..wau! excited nye kite.. hahaha.. kakak senior cakap kena study makanan dari baby sampai laa orang tua.. mesti best! insyaAllah~ ^_^


p/s: memang aku kena hadap 'worst' tu sekarang..huhu.. sedihnya.. jgn laa balkis! kuatkan semangat! sem 2 nanti aku dah takmau ambik tau dah roomate nak tunggang terbalik ka apa.. nak skor jaa.. result sem 1 really hurt me right now!
Past | New Story
_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Balkis bt Mohd Mokhar.
This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice here and don't copy what's mine!
I've CCTV here and everywhere >.< _______________________________________
◕ Scream Here ◕


.