WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

♥Life.of.Kis♥
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Friday, September 20, 2013 | 6:46 PM | 0 budak comel
assalamualaikum.. Allah nak uji seseorang hamba tu dengan banyak caraaaa..
huu.. aku diuji dengan fon rosak notebook tak boleh charge.. ya Allah.. tengok macam tak berat...tapi yg tanggung jaa tau camna.. seksa nak contact dengan sapa2 jaa..rinduuuuu kat rumahh..
nak dengar suara mak sangat2.. nak dengar cita2 pasal budak2 mengasuh kat rumahh.. Ya Allah.. kuatkan lah hamba Mu ini....

rasa macam takda apa sekarang nih.. nak pi kelas pun kena mntak kawan panggil.. kesian jugak.. nak beli fon pun duit cukup2 untuk makan jaa.. huhu..

sabarlahhhh wahai hati... Allah takkan uji seseoarang hamba tu lebih dari kemampuannya.. kan...
rasa nak jaa cepatkan masa nak balik rumahh.. cepat laaa 10/10... assigment pun banyak sekarang ni tak buat2 lagi.. stress jugak cmni..



Past | New Story
_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Balkis bt Mohd Mokhar.
This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice here and don't copy what's mine!
I've CCTV here and everywhere >.< _______________________________________
◕ Scream Here ◕


.