WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

♥Life.of.Kis♥
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Thursday, July 4, 2013 | 10:17 AM | 0 budak comel
Assalamualaikum.. apa khabar wahai rakyat jelata.. lama sudah tidak keluar melihat dunia~
hahaha.. *means that aku hanya goyang kaki di rumah tanpa sebarang pekerjaan*....


weeeeee~ bestnya kalau ni bilik aku..akan tetapi itu hanyalah khayalan semata-mata.. T.T pejam celik pejam celik.. dahhh nak dekat errrrr.... =.= hilang ingatan seketika berapa lama aku habeh matrik tak tauu..haishh, 2 bulan dah kot.. masa yang agak lama laa bagi orang2 yg hanya makan tidoq bagi aku.. tapi bila tengok kalender..ouhh..aku tidak percaya sama sekali hanya beberapa hari keputusan masa depan bakal diketahui..uishh..ketaq cek oi~~

bermula laaaa resah gelisah..ayoyo... tapi ramadhan bakal muncul dahulu..hoorayyy... bestnyee kite berpuase kat rumah tahun ni.. *poyo jaa ckap cmni* tapi..tapi..tapi... apakan daya ku sebagai seorang anak..kena mencari rezeki untuk sepasang baju..HAHA.. wey,jangan duk malaih ngat..! maka sekiranya aku berpegang pada ayat yg tertera dalam gmbar bwah ni.. hancurlaaa rancangan aku nanti~~ huhu


entah mengapa aku terfikirkan upu..ouh..tak sanggup aku melalui hari-hari sebelum keputusan dikeluarkan... huwaaaaa~ n_n takut gilaaaaaa macam err takmau tau tapi kena jugak tau.. ouh..begitu ayat nya! hadoi, yaa tau tau aku ulang benda sama cam atas tadi.. nak buat camna laa dah takut.. benda tulaa aku duk memikirkan.. >.< hahh.. raya tahun ni..emm bagi kak aku last la sebelum menjadi isteri orang..wuwu~ sedihh2.. *tetiba aku yg sdih. dah knapa?* sedih laa sebab dialah segalanya~ haha..bangga la dia kalau bca..  terlalu awal untuk ucap tahniah kepada beliau yaa..hihi.. tapi yang penting upu laa tau dulu sebelum benda2 lain..termasuk raya! wahh..gelisah aku nanti masa raya sebab aku tau dah.. mesti orang2 kampung bakal menayakan soalan.. "dapat u mana?laa awt ************************" so whatever~

ikut rezeki la dapat mana yer makcik-makcik.. jangan la nak dibandingkan orang tu dan orang ni..sepatutnya bagi semangat tapi aku tau dah aku akan dibandingkan.. sebabnya?? anak sepupu aku pun matrik gaks u knows whats makciks akans banggas dengans pencapaians anaks sepupus kus,taks kiras apas puns yangs jadis.. bests kans jadis "beliau"s.. untungs banggats.. takpaaaaaaa.. aku redha dengan ketentuan Illahi.. bkan makcik yg kena pi belajaq okey? huhu... akan ku kuatkan hati menerima apa jua teguran dan sebagainya~~ tambah raya lakk hadoi ramai sungguh aih jumpa adik beradik sepupu sepapat ..kalau raya kat saja takleh ka.. haha.. bukan apa.. malas i nak layan "peminat" ..

its not easy okay duduk kat matrik tu..dapat apa terima jalaaa.. huhu.. result aku?? jangan ditanya laa..alhamdulillah..cukup sekadar usahaku...syukur sangat sem 2 aku meningkat dari sem 1.. :')thanks kepada sesipa yg terlibat secara langsung atau tidakk.. #jasamu dikenang#..

p/s: aku tak update pun kan life kat matrik dulu..dulu sangat kann...nantilaa.. tak best lagi cita sekarang sebab nya mood tengah risau upu! -_- nak update blog bebanyak.. haha.. sebelum ni malas sebab ingat nak tukar layout segala bagai.. ingat jaa laa tapi tak buat2..fineee balkis ^_^
Past | New Story
_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Balkis bt Mohd Mokhar.
This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice here and don't copy what's mine!
I've CCTV here and everywhere >.< _______________________________________
◕ Scream Here ◕


.