WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

♥Life.of.Kis♥
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Tuesday, November 13, 2012 | 3:09 AM | 0 budak comel
Assalamu'alaikum..........yeah,lama dah tak taip kat sini..
kenapa? tak tau nak cakap camna.. mungkin laa 'busy' study.. hahahha... busy laa sangat kan...


seriously mood nak berbloging cam dulu hilang.. hilang segalanya setelah mennyibukkan diri kat matrik penjara kedah.. hee :) 

suka baca blog oqang lain jaa laa ni.. tapi masalah besaq takdak sapa duk update pun blog.. ok.. sedih! terpaksa laa jugak taip untuk menghilangkan kebosanan yg melanda jiwa.. err.. jiwang 

hidup aku laa nie.. emm.. biasa jaa.. as a student.cam biasa jaa laa, tiap2 hari p kelas.. petang balik..tidoq.. tak baik tidoq lepas asaq..tapi2.. banyak kali jugak terbabas..
taktau nak buat cmna rasaa penatttttttttttttt sangat.. bila tidoq malam tu bleh la tdoq lewat siapkan tutorial...

huh.. sem 2 bermulalah kelas baru.. nak cari kawan tuto baqu.. nsibb classmate dulu satu praktikum.. so.. experiment tak qisau dah..bleh buat dengan reen.. suka kot tau ang 1 praktikum jaa laa kan.. tuto ni tk jamin laa sapa pulak.. tapi berharap sangat lecturer sem 2 bagi tuto aku OKAY.. TAK SANGGUP TERSEKSA!

best dak duk matrik penjara sini? err..tak best,best pun sikit jaa.. makan sedap2.. kawan yg banyak support.. tension teramat sangat kt sini.. hari2 banyak jaa qeja.. tapi aku jaa yg buat2 tdak apa2.. mai esok kena berdiri sebab tak leh jawab soalan bio baqu laa tahwan.. haha.. that's the best ever feeling kot!

kenangan tak boleh beli kan?? so kadang2 tuu buat laa salah.. dan kita bleh qasa pengalaman masa tu macammana.. kena maqah ni qasa nya bleh jadi kebal dah.. sebab banyak kali dh kena maqah.. huu...
madam intan lctrer bio yg pling best bagi aku! walaupun selalu kena ngn dia..hak2.. tapi kalau p jumpa dia.. dia explain bagi simple.. dan kita akan faham.. thanks so muchh madam la bagi sy qsa bio best! 
susah hati bila tak faham apa2 kat matrik ni.. dahla laju gila belajaq..

kadang2 tu qasa mcam benggap gila tak fham2 dlam kuliah.. tapi aku mmg slow sikit.. lain laa kawan2 aku semua pro.. depa expert gila weyh.. aku jaa terkebelakang.. kdg2 qsa tak qeti banyak gilaa.. thanks alia sebab ajak aku jmpa lctrer math ang tnya apa yg tk faham.. tapi sekali kena maqah weyh.. qasa nak kata mcam2.. tapi last2 aku faham topik tu.. tulaa dah last2 tak dan nak pi tanya..bukan apa segan nak pi.. bukan lctrer sendiqi kan.. lgipun qamai yg p tnya lctrer tu.. so aku biaq jaa laa..

then.. sampai final.. topik last2 tu macam tergantung tak faham.. huu nasib laa nak dapat berapa nanti..redha jaa laa...kimia the most killer bagi aku.. dpat plak lctrer yg aku tak faham dia ajaq.. tapi sekali kena ngn dia.. ambik hg! pedih menusuk hati kot kena mqah.. haha gila..takleh lupa.. aku dah nak teqiak kat situ..tapi cover jaa semua tengok.. aduhh! kenangan smua tu..




Past | New Story
_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Balkis bt Mohd Mokhar.
This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice here and don't copy what's mine!
I've CCTV here and everywhere >.< _______________________________________
◕ Scream Here ◕


.