WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

♥Life.of.Kis♥
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Friday, May 11, 2012 | 7:48 AM | 5 budak comel
assalamualaikum..yaa..sangat3 susah nak buat keputusan..
lain orang lain pendapat..memang lepas mimi bgtau aku dpt asasi aku dh tolak tepi..
sebab ingat nak pi matrik jaa senang...
tapi lepas tu bila on the way balik dari perak.. aku jadi pening taktau nak ambik apa...
huh.. asasi sains pertanian upm ka matrik..????


kadang-kadang nak jugak rasa belajar kat negeri orang...
macam best jaa kan.. tapi kadang2 aku rasa dah dapat peluang belajar dekat lagi senang nak balik!!!!!!
bila kata aku tak mau pi upm..mesti akan ada yg kata..awat tak pi..rugi laa..bukan semua dapat..
hah! ayat ni buat rasa hati tak tenang.. ada yg kata.. awat tkpi kis..upm best kot! rezeki tu..
yaaa2..aku tau..semua tawaran tu rezeki kan..
matrik pun rezeki jugak... tak semua dapat jugak..

ALHAMDULILLAH..aku dapat jugak peluang untuk pi sana..lgipun kmk dkt changlun jaa pun..
nnti nak balik takyah risau tak reti naik bas ka apa..haha...
tapi aku kata ja hati duk pikiaq jugak nak pi yg mana... rasanya sama jaa asasi dgn matrik..
asasi duk kt U peraturan lantak pi kat hampa nk buat pa...
matrik duk mcam kat u lbih kurang tapi peraturan ketat laa macam sekolah jugak..rasanya ni lbih baik..
yaalaa tak pernah duk jauh...takut2 silap jalan satgi.. upm kat selangor kot..mcam kos hidup pun mahai jaa...

tapi lepas tanya beberapa orang yg pernah duk matrik..ada kak tu ckap matrik senang.. tapi tk dk lah sesenang ABC kn... pembelajaran dia lajuuuuuuuuu.. tulaa.. kena cepat laa kan.. belajar ikut silibus tuu nnti insyaAllah..ada yg cakap life matrik sngat best wlaupun sat jaa.... tapi kena belajaq betoi2 laa...

tertarik jugak bila tengok depa tulis pasai pengalaman dekat matrik...aku bukan apa takut tak leh bawak...
tapi tadak apa yg mustahil kan... :)
cuba yg terbaik......

kawan2 pun ramai jugak nk pi sana..abang li pesan.. haa! jangan duk syok sangat ada kawan.. matrik tu ang buat tktau sat jaa pun bleh jadi kut stgi...
ayah kata kalau nakpi matrik kena pulun sungguh2,kat matrik tu banyak budak yg dapat 8,9 A..

aku dah pun buat istikharah..yakin dengan gerak hati... aku pilih matrik.. semoga ni laa yg terbaik...
insyaAllah semua berjalan dengan lancar...


p/s: lama gilaaaaaaa tak belajaq..memang pi dengan kosong la dalam kepala nih.. =_=' ni dah macam peluang kedua.. takmau laa sia2 kan.. doakan aku :)


Past | New Story
_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Balkis bt Mohd Mokhar.
This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice here and don't copy what's mine!
I've CCTV here and everywhere >.< _______________________________________
◕ Scream Here ◕


.