WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

♥Life.of.Kis♥
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Sunday, April 22, 2012 | 2:00 AM | 0 budak comel

Assalamualaikum again :)...
part 2
kan dah kata kadang2 ada salah sorang terlambat bangun.. makanya terlambat lah kami ber7 sampai ke sekolah... ada satu hari tu memang lambat sangat2 tak pasti sapa yg lambat...
dalam perjalanan memang tak sembang apa dah.. semua laju jaa kayuh cepat2 takut lambat pulak satgi nak sampai... tapi bila sampai org yg lambat tu tak henti2 mintak maaf sebab dia semua lambat..tapi kami besa jaa..
nak buat camna bukan sengaja pun...

hari yg lambat2 sangat-sangat tu.. bila kami sampai semua dah mula baca doa.. sangat lambat lahhh! 'takkan nak pi jugak kot perhimpunan'-izzah kata.. kami semua memang cuak sangat dahh... gilaa depa pakat tak bertugas lahh nampaknya..dahlaa pengawas mai lambat.. satgi cikgu kata apa lak kan.. so... kami tunduk jalan pelan2... pi tandas bangunan darjah 6.. err... mampuih dah.. cikgu zamri a.k.a ckgu pengawas yg sangat garang waktu tu dia baru masuk sekolah kami... dah round.. tengok2 dekat tempat letak basikal...

lagi satu masalah makcik yg cleaner tu ada sorang tu pun garang gak.. adoi..dia dah laa akan pi cuci2 tandas awai2 pagi.. nak jawab apa satgi kalau jumpa dia? ramai kot... kalau sorang 2 bleh bagi alasan sakit perut ka apa.. huh!!

kami buntu waktu tu.. ada bagi cadangan SEMBUNYI DALAM TOILET....!
hah?? takkan kot.. sebab satu bilik tu ada barang cuci mak cik tu.. nama pun toilet bukan semua ok... bila2 cek2.. ada 2 jaa yg ok kot... tapi taoilet tu kena buang kasut pakai terompah.. macam mana plak ni.. ada 2 jaa.. memang pakat redah pakai kasut sekolah jaa laa...

dahlaa bawak masuk beg sekali.. ruang sempit kot.. tapi takpa demi kawan kan...
aku,izzah, aini duk 1 bilik.. izzati,afiqah,pikah duk lagi 1 bilik rasanya.. haha.. dalam tu pulak.. masing2 pakat nak tergelak dah.. tak pernah2 buat macam tuu.. izzah buka air sebab mak cik tu mai dah nak cuci.. kiranya cover laa kan... takkan pintu kunci tak dengar macam ada orang plak... lepas 15 minit kot.. dengar macam mak cik tu tak dak dah.. tapi takut laa kot2 dia duk sapu sampah kat luar plak..

salah sorang keluar pantau keadaan.. tengok2 dak tdak.. kami semua keluar tapi masalah nya! perhimpunan tak habeh lagi.. camna nak buat pulak nih... kami jalan slow2 pegang beg.. macam jalan itik laa... masuk kelas last sekali sebab time tu dewan buka.. so kalau masuk 6 R bleh kami jalan sampai kelas kami  kat depan, 6S... tapi tak jalan laa lagi.. satgi kantoi laa.. perhimpunan mengadap kelas darjah 6..

kami duk relex2 lu kat situ.. pastu tengok macam nak habeh dah jaa kami jalan pi kelas duk kat meja buat muka tak tau apa.. haha... tapi nak kantoi dah.. sebab wan hamdi kot atau hazim ntah pi masuk kelas awai.. dia heran awat kami tak pi perhimpunan.. semua muka cuak time dia seolah2 kuatkan suara.. ouhh! ampa takpi perhimpunan!!!! kami semua rasa macam nak tabuh dia jaa time tuu... semua pakat cover.. "syyyyyyy! ish hang nih.. diam dahlaa....".


p/s: so kami terlepas laa.. hahhhh! lega teramat sangat..terlupa plak..atiqah yusob pun ada..



Past | New Story
_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Balkis bt Mohd Mokhar.
This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice here and don't copy what's mine!
I've CCTV here and everywhere >.< _______________________________________
◕ Scream Here ◕


.