WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

♥Life.of.Kis♥
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Tuesday, April 17, 2012 | 10:27 PM | 0 budak comel

Assalamualaikum... :)

'kami hampa vs aku hang'??haha..buat teruk bleh...
ni kalau aku lah orang lain tktau nak kata laa kan... kalau aku cakap dengan orang yg kenai sikit2 cakap kami hampa.. wahh, tetiba jadi skema plak kn.. dklaa.. takkan laa baru jaa kenai terus aku hang! rasa cam kasaq plak bila cakap gutu..
lainlaa orang yg kenai dah lama..
tapi kalau kenai lama pun, tengok jugak orang tu camna, kalau dia cakap lembut jaa..rasa bersalah lak nak guna aku hang...kalau kawan yg kenai lama dah lain cerita laa..
contoh..macam kat tusyen dulu..mana nak ada kawan masa mula-mula pi.. pastu nak teguq orang untuk tanya apa2 kaa memang aku guna kami hampa laa..
kalau pi mana2 tempat nak mula tanya pun tetap jugak aku guna kami hampa..hihi.. kami hampa lagi..
hadoihh...
selalunya dalam bm kami tu merujuk kepada ramai orang tapi kami yg aku guna nih orang kedah jaa kot tau...haha.. 

Past | New Story
_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Balkis bt Mohd Mokhar.
This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice here and don't copy what's mine!
I've CCTV here and everywhere >.< _______________________________________
◕ Scream Here ◕


.