WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

♥Life.of.Kis♥
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Friday, March 2, 2012 | 9:46 PM | 7 budak comel

assalamualaikum.. emm.. nak bercerita tentang cinta.. aku nak halau laa siap2 bagi sapa2 yg akan kata aku gedik ka apa.. well! ni blog aku.. biaq p laa kannnnnn..
mimi kata besa lah nama pun remaja.. ouh, memang laa kann..perasaan tu ada pada setiap remaja...
ouh, nih bukan cerita nak minta simpati ka apa.. nak rayu 'dia' kembali jauhhhh sekali.. mesti ada akan kata.. wah! bila balkis??? tk pernah cita pun... err~ mula masa kita form 4 dan BERAKHIR bila kita sebelum trial lagi.. malah sebelum tu pun dh jarang msj... aku tk kisah... sedih tu ada jugak DULU.. dulu ok.. bukan laa ni...
ada laa kawan kita yg tau ada tak pernah tau pun.. haha.. sorry laa.. aku paling malas laa pasai2 nih.. alia,opie,ira,wana jaa kot yg tau.. tu pun kebetulan..


bila dh berakhir kisah duka itu.. pergh! duka kot.. haha.. entah rasa cam tak kenai dia pun tak pa dulu.. oh.. memang dia ada mintak maaf.. tapi kn wey..satu jaa kenyataan nak dibuat..

"memaafkan orang yang buat kita sedih atau buat kesalahan dalam hidup kita memang mudah sebab cuma kata 'ya dah maafkan!' titik! kemaafan itu dah diberi.. tapi kan nak L U P A tuuuu susahhh weyh"

Alhamdulillah aku tak pernah keluaq date segala bagai macam depa2 lain buat tu.. bukan nak mngata.. jangan salah anggap cuma rasa syuukur laa aku tak terlibat.. benda nih sebenarnya kan tkmau cita pun.. rahsia segalanya.. tapi sampai bila.. pengalaman yg pahit itu aku coretkan di sini untuk dibuat sebagai 'sejarah hidup'.. aku tau kawan-kawan yg lain pun rasa2 cam ada jaa cuma depa tk cita jugak.. sama2 laa rahsia nih.. hadoihh.. takpaa laa.. itu hak masing-masing.. jujur aku kata mimi, aku malu kot cita kat ang..opie takpa dia cool selalu kalau apa2 pun.. 
kenapa laa kan aku terjebak dalam kencah ini? oh tidak boleh untuk putarkan masa.. *buat terok*

boleh dak bayangkan bila kita dh bersama seseorang tu tpi bila ada yg mintak couple dengan dia then dia terima jugak perempuan tuuhhh.. hancur remuk hati ku.. tu pun tau lepas dh tak daa pa2 dah..kalau laa dia ada depan aku masa buat pngakuan tu rasa-rasa dah lama kasut nih terbang kat muka dia..
oh! lupa2... tahniah buat dia tu.. baiklah tk payah nak letak nama dia kt sini..

cuma nak luahkan perasaan yg dah lama tersimpan jaa... dahlaa.. tak guna pun duk cakap benda yg dah lepas... kau tipu aku! sudah usai sudah cerita tentang 'kita'~~ amaran: jangan mencuba untuk kembali.. haha! aku pergi selama-lamanya dari hidupmu.. takkan kembali perasaan aku tu untukmu.. TAK AKAN!! 



Past | New Story
_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Balkis bt Mohd Mokhar.
This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice here and don't copy what's mine!
I've CCTV here and everywhere >.< _______________________________________
◕ Scream Here ◕


.