WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

♥Life.of.Kis♥
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Tuesday, March 13, 2012 | 8:15 AM | 3 budak comel
assalamualaikum..... hai2!


bulan ni bagi aku bulan penantian laa.. haha.. sebab apa? 7/3 keputusan talesimia diketahui.. oh! tkleh bayang apa keputusan waktu duk tunggu hampir 2 jam kt hospital tu... tk best gilaa.. tapi nak buat cmna kan..
yang takleh belah ada soqang mak cik tu umuq lbih kuqang 40-an kot.. siap duk maqah2 lagi sebab nombor tk gerak2.. siap cakap kuat2... maqah staf yg lalu kat depan dia.. aku tk tahan gilaa tengok.. adoii..
orang lain pun duk tunggu lama tapi tak laa sampai cmtu jadinya... then, bila giliran dia masuk, cehhh.. bleh pulak cakap lama2 dengan doktot yg kat dalam tuu.. mak cik tau dak ramai lgi nih qasa cam nak naik angin dah tnggu...

ok.. persoalan terjawab bila nombor aku dah sampai,masuk lahh jumpa doktor... patut mak cik tu cakap lama2.. doktor muda kot..! buat syoiok bleh mak cik tuu.. haha...

doktor: kamu sakit apa?
aku: tak sakit pun, (kuang3) dak, saya ada appointment pukui 2 tadi.. (msa tu dah pkui 4.30) nk tau   keputusan talesimia..
doktor: nurse, p ambik keputusan h** analysis sat.. caqi nama.. emm.. B!! B for balkis ( ingt nk kta b pa, hadoihh)
nurse: ok..
doktor: psai pa nak cek nih.. ada sapa2 yg talesimia ka
aku: ada, ayah pembawa... bla3
doktor: ni kak abang tk cek sekali?
aku: abang dak, kak ada kat luaq..
nurse: caqi nma basirah sekali
bila keputusan sampai jaa... doktor tu duk tengok2..
doktor: ok, kamu bebas!!! active
aku: hah??? tdak ka?
doktor: yaa2.. panggil kak masuk...

masa aku p mula2 dulu time nurse nak ambik darah.. pakat duk kata.. aik nama dekat2 susah aih..
amboi merungut2!! haha.. dekat kaa basirah dengan balkis.. nasib baik tk bawak sekali bazli, basir dengan bushra..kalau dak lagi panjang ceqita laa.. nurse tu duk pot pet.. beletiaq pa tktau.. aih...

masa duk ambik darah aku tu pun tiba2 ada oqang call nurse tu.. pelik kot tak silent time qeja.. tak dan abeh gi.. p cakap fon.. "oh! laki aku call..." ceroiii~~

Alhamdulillah..tktau nk cakap apa bila tau tak dak..

laa ni duk tunggu satu keputusan yg menentukan masa depan... wah!!
ngeri aih.. 21 ni kot....


Past | New Story
_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Balkis bt Mohd Mokhar.
This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice here and don't copy what's mine!
I've CCTV here and everywhere >.< _______________________________________
◕ Scream Here ◕


.