WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

♥Life.of.Kis♥
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Friday, March 23, 2012 | 2:56 AM | 12 budak comel

assalamualaikum..fuhh.. penat2.. sibuk tetiba jaa.. haha
spm? oh.. aku dapat sikit jaa A.. tu jaa aku mampu... alhamdulillah laa.. aku diberi peluang untuk dapat jgak gred A+.A,A-,B+,B...
walaupun bilangan A tak sehebat kawan2 aku.. tapi takpaa laa...
dulu aku minat sangat laa farmasi..tapi memadangankan keputusan yg tak seberapa... aku lepaskn jaa minat tuu...
banyak btoi B aku kutip... memang aku sedih laa dapat A sikit..tapi tu jaa rezeki aku kan... :'( balkis kuat!
takpa..C dan ke bawah tdak kn2.. alhamdulillah sesangat..akaun tak sangka dapat cmtu.. aku ingat nak D dh... tapi dapat ok jgak...sebenarnya, aku hampir jaa mengalah lepas dapat tau result.. mungkin ujian untuk aku... dapat banyak2 satgi riak lak kn.. hindarkan lah sifat itu dari diriku Ya Allah!

p/s: Buatmu teman seperjuangan dan diriku terutamanya,andai sebelum ini hatimu sering mengeluh dengan ujian yang diturunkan kepadamu maka muhasabahlah segera niatmu dalam menuntut ilmu.-iluvislam :)


Past | New Story
_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Balkis bt Mohd Mokhar.
This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice here and don't copy what's mine!
I've CCTV here and everywhere >.< _______________________________________
◕ Scream Here ◕


.