WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

♥Life.of.Kis♥
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Friday, January 6, 2012 | 11:03 PM | 2 budak comel
assalamualikum...
dimulakan dengan bismillah.. disudahi dengan alhamdulillah....
bersyukurlah sehari dalam hidup mudah2an dirahmati Allah...

haa.. sudahh2... nasyid pun ntah ka tak betui... hehe...

hai kawanku sekalian...
aku tau ampa jaa baca blog aku.. haha.... ni aku buat entry nih untuk kita2 aje~
wahh.. ayat! superb dak?
aku tau ampa malu nak puji kawan ampa yg baik gilos nih...

weyhhhhh~
rindu saat2 kita bersama di sebuah kem iaitu Kem Kenari.. kat na ntah??
yan kn2?

masih tersimpan list barang yg epah buat.. haha..
list yg lawak bila baca buat kali pertama...
tercari-cari jgak tadi dimanakah ku simpan.. dan akhirnya.. kutemui jua...
-ayat tlong laaa bagi formal skit ok..-


semua best laaa p kem tu... tapi geng kita tak cukup soqang,chak tak pi...
kita tinggai 8 oqang jaa an2...
yg lebih mengembirakan opie pun join..
bukan senang si opie tu nak dapat pelepasan dari ayah tersayang...
hihi..
syukur laa apa2 pun kat situ laa kita semua mengembirakan hati yg terseksa dengan pembelajaran yg tak henti2..
jadual padat aih...
dahlaa semua belajaq2...
daqi celik mata pi kelas dengan muka kunun nya tak cukup tidoq...
hentam saja meyhh...
balik2 dah pukui 11.30 baqu bleh menjejakan kaki ke dorm...
waa~ saat bersama di dorm yg gelap gulita tak akan ku lupakan..
hak2...

cam benggong lagi bilik tu kan..
masuk2 pnya syok ar... wat pala senior... takmau dok dengan budak2 form3 & pra u..
tapi best gak tk dok ngan depa2 tuu...
lampu pun ada satu jaa tuu pun lepaih bangla tu perbaik..
dahlaa takleh tutup lampu..yaa laa.. nak caqi nahas laa kalau tutup.. gelap oi~..

tidoq pun terpaksa dalam keadaan cerah benderang..
hehe.. aku tak kisah.. dulu pun aku suka tidoq tak tutup lampu..
tapi malang nya tempat aku kat atas... cerah gila baq ang.. kan katil dua tingkat, dok plak kat atas dengan lampu btoi kat situ.. pergh!! ku gagahkan juga bertahan... malam yg first tuu tidoq dengan mimi kat ataih... mimi tak mau tidoq bawah.. ajak dh.. so.. teman jaa mimi tidoq kat atas.. best laa jugak sebab tak dapat kawan yg tidoq buas.. buat dpat yg cmtu... jangan tanya saipa aku aku tidoq kat lantai bila ampa bangun esok tu... hik2..

smua2 kawan aku tidoq sopan... tak caya sudah.. kami tau laa... bukan pa sebab mlam yg kedua tuu pakat2 tidoq qapat2 bersusun 6 oqang..saha tidoq bagi qapat(rapat) 3 katil.. pastu tidoq 6 oqang..
yang nih paling beshhh~ tak caya ampa pi ar buat...

epah paling tepi sebelah kanan.. diikuti dgn ema.. pkah.. aku.. mimi... eira@(eira.. mimi) tak ingt dah.. huhu..
tapi qasa selesa jaa tidoq gutu pun... sedaq tak sedaq pagi dah.. mau dak..

sebelum tidoq pakat bawak keluaq makanan yg dibawa scra haram.. mkan qamai2..
dh bukan takat tu ja...sebelum tidoq dok ceqita p mai p mai...
tidoq pukui bapa tk tau... korea balik mesia.. p korea blik mesia.. dah tertidoq..

yg paling lawak sekali bila nak sembahyang asar kot hari tu jugak la...
cmni laa.. smua p ambik ayaq sembahyang pa smua dh..
elok nak smbahyang.. hampaq sejadah pa smua...

bihah,alia,min,aku,ema,epah.. mula nak sembahyang...
steady jaaa... rakaat pertama.. pintu bilik ayaq bertentangan dgn kiblat..
tapi bukan p sembahyang betoi2 depan tu..
pkah masuk bilik.. dia soqang waktu tu...dok tak dok tersemboq gelak sebab terkejut sbb kami smyg sederet brpakaian putih (telekung) hahhaha
nahhh ambik.. aku dok tahan jaa wktu tu. ingt aku soqg jaa nak tergelak..
takpa2 kuatkan iman.. dok nk bca surah fatihah...
dengaq.. HAHAHHAHAHA..epah ngn ema dh gelak dh... aku yg dok saha tahan gelak dah tk leh dh..
trbatal smyg tu..
dok sat.. alia nak rukuk tapi tk leh.. heqan dak!
tau saipa?
telekung p sangkut kt hanger yg dia sangkut kt katil..
dah sudahhh...
bihah ngn alia turut serta..

bila abeh smyg.. eira pulak dh.. telekung tk lipat..pkah ar gelak dulu.. abeh lingkop sapa yg sembahyang skali dia...
bestnyaa wei...

rindu memori terindah kita bersama mencipta saat bahagia.. hehehe..
satu lagi kejadian sebelum tidoq.. wktu epah,ema.pkah p bilik ayaq nak gosok gigi..
sesuatu yg menakutkan depa berlaku.. haha... pakat laqi mai kat katil dok senyap..
heqan jaa...
dok sat cqita abeh smua gelak...

bila nak masuk kelas..mesti semua pakat tengok kolam yg terbentang luas..
terdetik di hati.. bila ayaq nak penuh nih... nak main..

tapi sayang hanya lah impian..takpi pn kolam.. tapi p dekat air terjun kat belakang kem tu...
walaupun air terjun buatan tapi bestt laa bleh main air dgn kawan2 kn..

kelas math waktu tu semua dok gelisah dah.. tak tahan dah nak main air kat situ.. tiba2 hujan..
semua pakat kalut doa bagi beqenti..
haha... oqang suruh belajaq p dok berharap nak main air trjun lak..
isk3.. apa nak jadi.. bukan pa... belajaq sepanjang masa kan tak baik..
hehe...

bila budak laki p smyg jumaat.. its our time!! p mandi air terjun yg diimpikan..
besttttt nya..
haha..
main mcam papan lunsoq kn2..
masing pakat naik banyak kali..
tak leh blah eira nya seluaq... emm.. secretiost la noh pasai tu..
pastu pakat try epah ajaq suquh tenangkn fikiran...dan saat tu badan kita terapung.. aku berjaya!
tapi tadak laa berjaya sgt qasa nya.. sebab sakit belakang dok tahan.. dah laa batu pun besaq gajah..

semua bila nak jalan pegang tangan masing2.. jaga keselamatan kawan2.. OH! indahnya sebuah persahabatan itu~ :')




pastu aku dgn opie naik.. sbb sebelah hujung tu tk best lagipun takut bdak laki balik tak dan nak laqi masuk bilik...

pastu masuk kelas lagi.. begitu lah sampai abeh.. huhu...
tapi makanan kat kat situ tak menghampakan.. sedap2!

hari yg terakhir.. sempat jugak melakarkan kenangan dgn ambik gambaq 2@3 keping..



watak2: opie, wana, epah, mimi, aku, eira

p/s: tak leh lupa mimi letak perfume aku terlalu banyak sampai dia tak leh pakai baju tu dah.. hihi.. tulaa tiap kali nak pakai selalu nya aku yg boh kat dia dgn eira... tapi mimi buat sendiqi haqi tu.. dah tak pasai pening kepala... :) satu lagi opie dgn aku bwak bju kurung sama wrna.. biru dgn cream.. sumpah tak rancang.. mulaa pulun habaq kat opie squh pakai sama2.. cm pa g noh.. hehe :D
Past | New Story
_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Balkis bt Mohd Mokhar.
This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice here and don't copy what's mine!
I've CCTV here and everywhere >.< _______________________________________
◕ Scream Here ◕


.