WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

♥Life.of.Kis♥
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Thursday, January 5, 2012 | 10:19 PM | 0 budak comel
assalamualaikum...
hehe..
awad ntah haih.. ok2...
-serius2-

haha.. dok ckap soqang2 pn bleh jadi budak balkis nih...
ouh..budak??
perasan letew.. nk??? dah msuk 81  eh 18 taun dahhhhhhhhhhhh!
sedar laa..sedar laa... tk sedaq lagi hah...
nah ambik cakap kedah baqu paham bahasa.. huehue..
sori laa dah persis orang tak betul pun ado...
boring lerrrrrrrrrr.....=_='

mesti ada yang akan kta 'so?'.. betui dak? betui dak??
eleyhhhh! kata kat aku tak mau ngaku pulak...
maqah nihh...

dengan bahasa sopan santun nya.. saya nak mintak maaf ler kalau2 ada yg tk paham apa yang dikatakan sepanjang penulisan saya di dunia blog ni ye..atau pun merasakan bahasa yang digunakan terlalu KASAQ(i mean kasar)


walaweyhhhhhh! abeh lembut letew.. wuekk2...
haha
mcam apa lagi...
ouh... apa tujuan aku dok bagi mukadimah sampai setengah muka suqat nih ntah...
saja laaa..
dah tk ada apa nak dibuat.. yaka?? atau saja2 buat2 tdak apa kn2..
dah masak dengan perangai u nih, balkis...

eiiuuwwwwwwww2..
geli u all~

eh.. aku nak habaq laa entry yg sebelum nih tuu tdak pa pun opie, eira...
ampa jgan wat serius ngattt.. aku nih bohong jaa lebih.. hehe..
jangan pakat2 mai ketuk kpala aku sudah laaa...

tapi I terharu laaaa... sebab siap paksa2 I suqoh hbaq masalah apa en?
hahha.. lawak sekali~~~~

tkpa.. aku happy jer.. eiuw! gedik nya caqa cakap.. nak kena pnampaq laa tu..


aku ada tnya mimi...
lbih kuqang cmnih laaa..
aku: mie, entry aku tu sedih kaa.? *tertanya2*
mimi: dak sangat pun,, qasa cm besa jaa...
aku: tulaaa..pelik gak nih..

haha.. eira&opie don't worry2.. saja buat gempak jaa tajuk 'i need help'




Past | New Story
_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Balkis bt Mohd Mokhar.
This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice here and don't copy what's mine!
I've CCTV here and everywhere >.< _______________________________________
◕ Scream Here ◕


.