WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

♥Life.of.Kis♥
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Thursday, December 22, 2011 | 6:46 AM | 2 budak comel
assalamualaikum...
hurmmmmmm...
dah cuti panjang berjela nih. tk tau pulak nak isi dengan benda berpaedah...
qeja dok buat yg tk berpaedah jaa..
berpaedah?? **jgn tnya saipa aku eja lagu nih nahh.. besa lerr.. bm telah expired dh**
okay.. pembaca setia blogku.. (booooooooooooooooo!)
aku an rindu nak pi sekolah..
tapi bukan nak pi untuk belajaq.. cuma, rindu laaa nak gosip tk semena dengan kwan2...
kami kn sehaqi tk buka ceqita mengaqut qasa nya balik tak lena..
haha..sampaikan penah nyaris2 ditendang jaaa dengan salah soqang cikgu kami..

tak ka nampak kami nih gilaaaaaa jahat..
haha..
memang pun...
pecaya laa.. pecaya laaaa... ampa ingat aku yg muka suci nih..*wueksss* baik teqok ka..
dak cek.. bukti banyak lagi..
sekolah laaa buat aku bahagia...
aku lupa semua yg menyedihkan bila qeja dok gelak2 sampai tersedak2...
aku aaa yg selalu tersedak kalau gelak banyak ngatttt....
besa lerrr i banyak orang dok sebut2.. hahahahha..
sumpah peqasan tak hingat donia laa ang balkis oiiii....

hihi... aku duk caqi mood nih..
sebab ada banyak yg aku nak mengaqut lagi...
tak sabaq nak mampoih ampa tau....

haa.. teqingat tecer pulak dh...
tcer selalu kata oqaang kedah suka tmbah perkataan yang tk logik..
yg dasyat2..
cntoh mcm selalu dok sebut..
apa2 pun nk tunjuk tu betoi2 punya feeling tk hingat donia..
like *nak mampoih*

selalu kata.. 'ang nih pandai nak mampoih arrr'
ni situasi klau kawan dapat markah tinggi..

dakpun.. 'pandai gila ang nih!!!!'
haaa!
dah tk pasai kata kawan tu gila disebabkn dpt elok...
kesian2 ann2...
buat cmna dah terbiasa laa u oll...
gedik uu...
haha

kalau yang laki tuu pedihhh gak kalau dengaq kawan2 depa kata bila dpat markah yg tak sebeqapa...
nk tau..
mcm ni.. "bodo GILA laaa ang nih, awad benggap ngatt tak tau"
tak kaa kesian.. dah kata bodo sepasai... gila plak tmbah..
tapi depa tak kisah pun aku tengok..
tapi kadang2 tuu mai dok report mcam2 pulak..
pening gak dengan depa nih..
serious langsung tak paham..
hehe.. buat teqok seminit...
dahlaaaaaaa..
penat aihhhhhh....
k, daa~




Past | New Story
_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Balkis bt Mohd Mokhar.
This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice here and don't copy what's mine!
I've CCTV here and everywhere >.< _______________________________________
◕ Scream Here ◕


.