WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

♥Life.of.Kis♥
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Monday, December 26, 2011 | 11:50 PM | 0 budak comel
assalamualaikum..
napa hah.. aku tak rasa erti kehidupan sebenar..


kosong jaa hati ni.. tapi fikiran penuh dengan macam2..
tapi aku saja ketepikan..
boleh dak sapa2 mai ajaq aku apa itu KEHIDUPAN?

hummm...
tak baik kan putus asa! ish.. aku tak putus asa cuma rasa kosong..
nak baca Al-quran mcam dulu balik laa...
Allah sentiasa ada dengan kita right??

selalu orang cakap masa susah baru nak tergedik2 buat semua tu kan..
kadang2 aku pun terlibat sama..
aku hamba yang hina...

teringin nak ceqita macam2 kat sini.. tapi bila jaa nak tulis pasai tu..
ah! musnah abeh semua nya!!
aku pun tak tau laa saipa..
feeling2 sedih nih time tengah2 malam baru laaa fikiran tenang..
malam nih laa..
hee...

tambah bila dengaq lagu sayu2.. ouh! best sekali~ haha..
laa ni aku duk dengaq lagu D'Masiv- CINTA INI MEMBUNUHKU...
:'(

kadang masalah tu orang lain tak rasa pun sesuatu yg berat tapi bagi aku dak..
ia terlalu laa berat..
kalau boleh aku tk mau pun pikiaq...
tapi kita mana laa boleh laqi daqi masalah melainkan selesaikan masalah tu kn..
emmmm... aku boleh simpan macam2,
tapi satu hari nanti bila dah tertekan sangat semua tu akan tersembur keluar..
mimi know what i mean.. kn2..
haha

aku pun tak bapa nak btoi, mai terfeeling nih..
ada ka patut p propose untk jdi best friend..
memang laa tadak orang buat..
bukan pa terjangkit dari video tu arh.. video tu feeling abeh ar..
berangan ada orang buat cmtu kat aku... ouh, sampai mimi pn kena...
hehe

kalau masa2 aku tengah celaru nih.. nak sangat p tepi pantai tengok suasana ombak terbuai2 oleh angin... arh! best!!!
jalan tepi pantai sampai buang masalah yg aku tengah pikiaq..
fuyoh...
bila ntah bleh buat cmtu... =_="
Past | New Story
_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Balkis bt Mohd Mokhar.
This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice here and don't copy what's mine!
I've CCTV here and everywhere >.< _______________________________________
◕ Scream Here ◕


.