WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

♥Life.of.Kis♥
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Sunday, August 28, 2011 | 10:34 AM | 2 budak comel
*ni bkan untuk bcaan umum*
tpi nih hnya kata2 hati sja~

assalamualaikum, blog..
jwab2!!!!
haish.. tk qeti btoi...

hurm,...
dh abeh dh pun trial..
kdg2 bla muhasabah diri blik....
mnyesal tk sdah...
mcm2 sbb.. enth laa...
aku sndqi pn tk tau apa yg terbaik...

doakn aku bleh buat yg terbaik untk spm..
aku tk mksd kn spm sja yg aku rsa cm ada yg tk kena..
tapi diri aku..

grrrrrrrrr~
kdg2 qsa mcm nk jauh kn diri dari sesiapa...
family of cos laa dak...
they always in my heart..
but others??

sapa pn aku tk tau..
seriously kdg mmg qasa cm tuu...
tpi aku insan yg lemah..
tk smua aku bleh buat dgn sndqi..

kdg2 qsa smgt sgt2 nk study untuk spm nih...
tpi ada masa nya teqasa down yg teramat sgt...
huhu..
kesian laa..

eh.. tk bleh2 aku kena laa jgak mcm mna skli pun...
try the best!!
smbang bleh laa kn...
manusia.. mmg cmnih...
tpi insyaAllah dqi kta yg main2 mgkin akn tercapai...
amin~

sbnaq nya skrang pn dh rasa down..
goyah btul iman..
hurmmm...
setakat smbang sna sni..
aku bleh buat yg pling baik...
tpi diri sndiqi yg tau apa yg sebenaq nya...
tk pham apa aku ckap..?

tk yah susah2 fham.. haha
ni aku jaa fham...

so that's all!
mood mlas laa nih.. tlis pn sngkat2..
haha...
"haha" does not means that i'm happy..
no one know, right!
eh.. nnti nk tukaq nama blog laa..
lpas spm nnti laa.. mlas pulak nak buat peruabahan kt blog...

p/s: jgn ckap klau2 sja balkis! apa yg positif trus kn tau!!
jgn ptus asa sblum brjuang...
ada dak peti smpan memory dlm otak.. klau wjud laa peti tuh..
aku nak guna buang smua memory biaq smpan yg psai akademik jaa kn senang..
tk yah susah2 pikiaq nuh.. pkiaq nih.. tpi kena jgak laaa mcm na pun..
bnda tuh sah2 tk wjud..




Past | New Story
_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Balkis bt Mohd Mokhar.
This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice here and don't copy what's mine!
I've CCTV here and everywhere >.< _______________________________________
◕ Scream Here ◕


.