WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

♥Life.of.Kis♥
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Tuesday, March 1, 2011 | 9:50 PM | 0 budak comel
assalamualaikum~
weyh! weyhhh! arini exam...!
ngeri dgaq perkataan "exam" taun nih... ketaq tak tentu psai aku...
huhu....
nak tlis jwpan pun ketaq! haha...

RABU- pendidikan Islam ~ done
b. melayu ~ done
b. inggeris ~ done
sejarah ~ DONE!


subjek untk esk tak study lagi!!!


KHAMIS- mathematic ~ not yet
chemistry ~ NOT YET


SABTU- :( physic ~ not yet
biology ~ not yet
add. math ~ NOT YET

mintak2 laaa dapat result okay :')

tadi kn.. masa tgah jlan balik skolah... p
astu, ada ar seorang pompuan nih..
memang aku tak penah jumpa gi pqangai cmtu...

aku jlan ngn dua oqg kwan aku... jlan biasa2 jaa.... dok ckap2 psai exm sejarah tadi...
gerakan Islah.. Sheik tahir jalaluddin, syed sheik al-hadi... dr. burhanuddin laaa ......
mcm2 gi...

bdk tuu bdak sesi ptang kot... tak galas beg pun dok melilau kt taman aku...
dia jlan ngn kwan2 dia, dua oqg gak...

lalu depan aku... dia kata "fuck hang"! subhanallah...
siap tnjuk jari plak tuu...

walaweyhhhh! aku tak buat pa pun kt hang.... nak cari psai pa tak tau..
oqang lalu dpan mata pun nk fuck ka weyh!

sumpah aku tak penahhhhhh jmpa oqang yang pegaqai cmni.....
dlm hati qasa cam nak sepakk jaa bdk tadi tuu... ishh laaa...
dh ar pompuan tapi aku tak qasa diqi dia perempuan arr sbb beqani buat cmtu... BEQANI SEBUT perkataan yg dia sendiqi tak tau qsanya mksud apa yg dia kata....
perkataan 'bodoh' pun tak terkeluaq nak kata.... tapi bdak tuu mmng akhlak cmna ntah arr...
aku tak laa sgt baik pun tak penahh sebut cmtu....


Past | New Story
_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Balkis bt Mohd Mokhar.
This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice here and don't copy what's mine!
I've CCTV here and everywhere >.< _______________________________________
◕ Scream Here ◕


.