WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

♥Life.of.Kis♥
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Wednesday, December 1, 2010 | 12:01 AM | 6 budak comel

assalamualaikum..
tajuk mcam tak bapa sesuai jaa..
hak3..
biarkan anggap saja tak wujud..
:)

*sebelah kiri tu aku larh.. haha
ni masa kena kwad tiap ari..
burn abeh muka...

haa! taun depan nak masuk pa tak tau..
tapi qasa cam tak mau masuk kawad dah..
haha... gedik btol minah nih..
saja buat teruk jaa..

tapi klau tak aktif satgi dapat plkn lagi aku tak mau...
tulaa taun depan spm kot...
masa nih aku tengok senior2 mula bergiat aktif...

pas2 masa nak lantik wakil umah sukan laa..
carta orgnisasi akan pentingkan form5..
sebab nya nak bagi dpat mrkah koko bnyak..
kokurikulum larh... aiya!

tapi qasa aku masuk kawad bnyak jgak pa..
p stadium smperna hari bomba sedunia dulu..
pas2 lwan kat mergong.. tapi kalah laa..
hahaha..
sebab kami tak semangat jaa masa tuu..
ketua plak t'silap pa ntah..
lupa dh..
tapi tak salah dya soqang... kami pun salah..

masa tu.. pehh! hangat gilos! panas qasa cm nak terbakaq pun daa...
yg p stadium tu.. aku hmpir2 pengsan..
sebab nya entah..
pkcik bomba tu bleh plak soquh tengok atas..
nak aku bertahan jgak!
aku pengsan kat situ baqu thwan kottt...

huhu... dya suqoh tengok pokok2 yg hijau2.. haha.. memang semua pokok hijau..
aku tau fungsi nak bgi aku qsa cm segar ckit laa sebab tengok benda2 wrna hijau..
yg semulajadi kn bleh tenangkn mnda..

aku qasa lemah dah wktu tu.. tiba2 plak tu..
lepas kawad melintasi pentas.. haha
ayat apakah ini?
keling skit..

lepas2 dah dlam barisan cm besa..
degaq khutbah.. eh.. kata2 aluan tapi pnjang yaa amat..
mau xpngsan..
masa tu aku terasa aneh..
seperti mau pngsan maa..
aku panggil kwan aku dok sebelah jaa... hak3
tapi qasa cam jauh jaa..
dah dlm baris tak b;eh bergerak n cakap..

depa pun tak tau nak buat apa..
masa tu aku qsa stg klau pengsan sini lagi susah..
sek bek pk cik tu nmpk..
dya bwak p tmpat teduh laa..

aku tengok dlm van bomba tu da soqang kak mna ntah..
dikipas2 kan supaya sedar..
hahha
aku pkai t-shirt, so, bunag uniform..
huu... lama2.. pk cik mn ntah..
dok tnya mcam2 kat aku..
qasa cam nak pnampaq jaa...
haha

dh laa aku tak bermaya masa tuu..
dya pun kalot tnya mcam2..
pas2 tu tnya kg kt mn...
lgi pa bnda..
last2 dya kata dya tnya mcam2 nak bgi aku kuat blik..
sebab tngok aku cam pucat kot..

last2 jmpa kwan2.. qasa best gila... xbest dok ngn cikgu.. haha.. aku dilayan sperti 'puteri'
oleh ckgu yg jaga unit bomba skolah aku..
cikgu tu erm.. haha gaqang ooo... tapi layan aku yg skit ni.. besa2 laa...
msti laa ckgu pmpuan..

sudah laaa tulis "ckit2"
hee...
-mereka-
*mntak izin buh dlam blog ni.. hehe
kwan2 aku masa ari sukan '10


Past | New Story
_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Balkis bt Mohd Mokhar.
This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice here and don't copy what's mine!
I've CCTV here and everywhere >.< _______________________________________
◕ Scream Here ◕


.