WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

♥Life.of.Kis♥
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Wednesday, December 29, 2010 | 8:38 AM | 0 budak comel
assalamualaikum..
penutup 2010 nih..
nk wt cmna dh bertuah.. haha
aku d'tag oleh lisa

1. apa benda penting dalam hidup korang?
apa yaa.. ermm.. insan tersayang, -fmily msuk skli laa

2. benda terakhir korang beli guna duit sendiri?
beli... pa hah..? haa! mkn kfc aritu,

3. dimana tempat korang akan melansungkan perkahwinan korang dan tema perkahwinan korang nanti?
aku nk kawen dkat klau dpt ank dtuk yg kaya smpai xtau nak buat pa dh duit dia..
ala2 fairy tale ckup laa.. haha, gila, suasana cam garden laa..

4. adakah korang sedang bercinta sekarang?
yaa2.. spa percya biaq p kt ampa laa.. haha..

5. berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
kekasih? tu xtau laa.. klau suami nnti, smpai syurga, insyaallah~

6. dimana korang selalu jumpa kekasih korang?
soalan mmbnuh kpd sesiapa yg pnah@sllu buat date,
tapi aku jwab gak laa.. DALAM MMPI selalu sgt ar,

7. novel/buku/majalah terakhir korang beli?
klau bca nvel terakhir xpa gak.. hee, beli dak pun, bku terakhir beli, BUKU SEKOLAH~
aku smgt nk SPM!

8. apakah nama penuh korang?
ismi Balkis binti Mohd Mokhar...

9. antara mak dengan ayah, yang mana korang lagi mesra?
bg ank prempuan, suma tau kot.. msti la MAK,
tpi tak jgak, da yg lbih qpat dgn ayh pun da gak noh, hehe, silap2..
bg aku sndqi.. mak laa

10. namakan orang yang betul2 korang nak jumpa dalam hidup?
klau jwb.. Rasullullah s.a.w.

11. adakah korang basuh baju sendiri?
yaa! mstilah maid dri jepun yg tlg aku,

12. dimanakah tempat yang korang betul2 nak pergi?
semestinya.. MEKAH, masyaallah.. best smpai xt'kta klau bleh p sna..
tngok kaabah btoi2 dpan mta.. teqingijn gilak!

13. pilih salah satu, peluk atau cium..
dua xmau.. :)

14. beritahu 3 perkara tentang orang yang tag korang?
dia kwan blog aku, hee...:)

15. 5 benda yang korang sayang sangat dalam hidup korang?
-nyawa bnda kah?? hee..
- internet
-enset
-buku, tmbh2 baqu beli, haha
-klau tnya sapa laa kn soalan ni.. aku akn jwab first2.. MAK aku laa.. (tiada pnggnti beliau)

16. 5 lagu yang korang selalu dengar?
::semua tentang kita-peter pen
::aishiteru-zivilia band
::lagu nsyid suma aku suka~
::disaat aku mencintaimu
::lgu taylot swift


17. bila tarikh lahir korang dan kat mana korang sambut besday tahun lepas?
8 November 19** kt umh kot,

SAPA NAK AMBIK LAA WEYH! AKU PAKSA!
hehe




Past | New Story
_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Balkis bt Mohd Mokhar.
This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice here and don't copy what's mine!
I've CCTV here and everywhere >.< _______________________________________
◕ Scream Here ◕


.