WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

♥Life.of.Kis♥
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Monday, December 6, 2010 | 8:19 PM | 0 budak comel
assalamualaikum..
nak heboh da stu contest nih,
jom join.. ni contest first blogger b'nma ainia
mcam best kn tngok, haa! cpat join,
bgi support dkt ainia
aku sja qasa cm nk join..
menang kalah tu besa larh..
bkn suma yg msuk mnang.. n bkan suma yg msuk akn klah kn..
hehe..

syarat-syarat nya ialah..:

1. Anda mestilah bloggers seorang blogger x kisah la dprd mane asalnya. korang dari marikh ke , bumi ke , pluto ke , tak kisah. semuaaa boleh join.

2. korang mestylah follow blog ini ( MissAinia ). nnty senang nak dpt info pape kan kan?

3. Create 1 entri yg bertajuk " CONTEST LELONG : I LOVE MY SELF !"

3. Buat satu cerpen yang menceritakan tentang diri korang. berdasarkan TAJUK dibawah.

1. Percintaan Saya
2. Family Saya
3. Rakan2 Saya
4. Saya

(sila pilih SATU sahaje ye.)

NOTE : ceritakan ape sahaja yg penting , about YOUR SELF.

4. Then, letak link http://cakapcakapain.blogspot.com/ dan juga banner seperti diatas didalam entry serta di sidebar. (copy image di atas yeee murid2.)

5. Jangan lupa tag 3 member anda sekurang2nyaa dalam entri tersebut (pastikan dorang tau yang dorang di tag tau ) dan PAKSA dorang join. ahhaha *kejam!

6. Settle semua kat atas ?sila tinggalkan link di ruangan comment entri tu

7. Contest bermula pada 11 59 PM (1 Disember 2010) dan tamat pada 11 59 PM ( 31 Januari 2011 )


tajuk cerpen yg sya plih ialah "SAYA"
hah.. mcm jwb soalan bm plak ayt nih...
gerenti dpat A++



nama saya balkis bt mohd mokhar. saya tinggal di kedah. umur sya 16 tahun..
ehhh... ayt xbleh belah lgi, cm bdak drjah satu..

ok2...

erm..
cita sai gmbar kt atas ni dulu..
topi tu dipakai tanpa segan silu nya di dpan khalayak ramai..
haha...
aku bkan beli pun.. tapi pkai buat tak tau jaa..
ni kt a.s mall
kaunter sbelah tu jaa..
tpi dpa tak kata pa pun.. haha.. jadi gila dok try mcam2..

aku ni xreti nak buat cerita cmna sbenaqnya.. huhu
gmbaq tu seolah2 pkai topi dok tepi pntai laa.. anggap mcm tu tau.. haha
dgn angin2.. jln2 tepi pntai,

haha.. tipu semata-mata...
ha!
aku suka bca novel..
tngok cita korea..
bkan seorang yg prmah..

hee... ketandusan idea maa...
sekian jaa laa.. hehe


aku nk tag...:






Past | New Story
_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Balkis bt Mohd Mokhar.
This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice here and don't copy what's mine!
I've CCTV here and everywhere >.< _______________________________________
◕ Scream Here ◕


.