WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

♥Life.of.Kis♥
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Saturday, January 1, 2011 | 8:38 AM | 2 budak comel
assalamualaikum..
dh msuk taun baru! betoi ka weyh!!!

bkan pa..
that's means no more BLOGGING~
bye2~
mmng aku xrela pun..
klau boleh nak tlis tiap2 ari..
buat mcm diary laa blog nih...
tpi tak suma cita yg aku tlis.. sebab nya..

aku tak mau daa sapa2 tau 4 certain part of my life larh..
ntah! klau boleh mmng nk cita suma kt sni...
tpi tngan ni tak tergeqak nak tulis..

mngkin untuk kebaikan... :)
aku teqima!

satu lagi.. kemungkinan besaq aku deactive fb!
sbb bnyk pngruh on9 dlm tu la...
tapi mcam xsnggop pun daa gak..
ingat nak biaq jaa tnpa meng'0n9'kn diri..
tapi aku nih bkan bleh..
biaq jalaaa deactve tquih..
tak dak laa nak skit hati bgai~ hehe...

sbelom tu kna gtau laa kt oqang..haha
GEGEH!

S.P.M !!!!!!!!!!
kpda calon SPM 2011!
sila deactive kn fb anda..
heee

weyh, mcam xpercaya nk ambk spm hjung taun dpan..
nnti mula laa cikgu 'kalut' sana sini..
ltak target segala bagai..
ouh!
aku qasa beqat sgt nak study~
akan ku pksa sehabes mngkin..

tahun 2010!
macam jadi..
:((
segala nya aku nk pndam soqg jaa.

aish! msalah,
da jgak yg best..
first time p mncing baqu2 nih..
sejuk ya amat kt situ..

:))
:))
:))
=))
=))

.
.
.
.
senyum sepuas2nya balkis...
tangisan insaf yg aku harapankn..
Ya ALLAH..
kuatkn hmbamu ini...
:(
.
.

tarikh 1.1.11...!

Fb ku tlah deactivekn.. sekian~
dkat bwah2 ni.. gmbaq msa p mncing aritu..
cntik gila bila tngok dpan2 mta..

kbtulan smpai ptg nk mgrib dh..

subhanallah.. indah nya ciptaan ALLAH..



ni wktu pagi.. dlam kui 6 mybe,,,
*kualiti gmbaq memang xleyh lwan DSLR laa.. gna enset jaa



Past | New Story
_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Balkis bt Mohd Mokhar.
This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice here and don't copy what's mine!
I've CCTV here and everywhere >.< _______________________________________
◕ Scream Here ◕


.