WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

♥Life.of.Kis♥
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Wednesday, December 8, 2010 | 9:22 PM | 4 budak comel
assalamualaikum..
d'sni tjuan sya adalah untuk mnyelesaikan tugasan..
haha.. blog larian? pa bnda ni? jgn tnya aku, aku pun tak tau... dah kena tag, buat jaa laa...

aku d'tag oleh Cazari..

1)Letakkan banner ni dan link kan ke http://bloglarian.blogspot.com > DONE


2) Lengkapkan Slogan "Saya suka berblogwalking kerana...." (tidak lebih 30 patah perkataan) >DONE
"Saya suka berblogwalking kerana ia dapat membantu saya mengetahui maklumat yang berguna untuk membaiki blog saya dan melalui berblogwalking saya dapat mengenali lebih ramai blogger untuk bertanyakan apa-apa.

3) Follow Bloglarian > DONE

4) Tag 3 orang atau lebih rakan > DONE

5) Sila beritahu rakan yang anda Tag melalui comment > DONE

6) Tinggalkan link post anda di comment entry ini bersama NAMA BLOG ANDA > DONE



Past | New Story
_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Balkis bt Mohd Mokhar.
This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice here and don't copy what's mine!
I've CCTV here and everywhere >.< _______________________________________
◕ Scream Here ◕


.