WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

♥Life.of.Kis♥
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Thursday, November 11, 2010 | 7:41 AM | 0 budak comel
assalamualaikum....

eh.. wjudkah perkataan sesuki-sesuki... hee.. niie oqang tak bapa nak btoi ckit jaa guna...

ehem!
ampa buat blog untuk pa arh? klau tnya aku.. buat sebab qasa blog nie best jaa.. berminat.. follower soqng pon tak pa..
janji syok bleh tuleh mcam2..

terasa nikmat nya.. haha

pinku! pinku!
comei laaa wrna pink bg pnpuan untuk mmunjukkan sfat kewanitaan.. cehh..
tpi aku bkan pmnat fanatik wrna pink laaa... sja suka2, hidop mesti enjoy!

bidang berblogging nieh klau nak caqi publisiti bek tak pyah laa.. aku nasihat kn... cehh.. ckap mcm pkar jaa dlam berblogging2 nieh..

aku xqeti pon sebenaqnya..

layout ntah pa pon aku pkai tekan ikut suka jaa mula2 ari tuh..

maka terhasil larh blog yang aku pon tak tau nk urus ikot caqa yang betoi2...
serius, aku bkan berpengatahuan sangat psai blog2 nieh.. sekadar hentam2..

tekan sni, tekan sna.. tarrra!
nie blog balkis mokhar...

yang saja2 buat.. tak dak idea yang betoi2 "berpelajaran" dlam n3 aku..
tu makna nya.. aku buat untuk sja2 tulis pa yang aku nak jaa..

follower mmng tak kesah klau soqng pon.. tpi bila tngok sehaqi demi sehaqi *cehh ayat ni mmng tak bleyh belah kn.. haa...
tengok follower sweet valour yang semakin bertambah... qasa pueh hati nie..
daa jgak oqg teqima blog yang tak sebeqapa nieh..

eh.. blog ni bleyh dpat duit ka? tak tau pon.. haa.. tulaaa aku ni bkan serius berblogging...
tapi minat tu tersngat lah dlam.. huhu,
cuma mlas nak search sna- sni untuk nak dapat info jaa...

tulaa aku tak bapa pkar..

sory untuk soqg kwan aku tuh.. dya dok mintak aku tlong dya buat blog.. sory frenz!
memang bukan kepakaran aku lah blog2 nieh..
aku pun buat ikot suka jaaa...

malam nieh qasa sunyi jaa... haish.. aku mrdeka arini.. tapi mcam mood xdk laa seqonok mna pon.. cuma pueh hati sebab terlepas daqi saat2 yang terseksa jaa..

ampa daa kwan baek kn.. yang akan tolong ampa... kdang2 mai qumah ampa tidoq ngan ampa... serius! aku nak sangat ada kwan yang mcam tuh... ish... teqingin gilak!
best laa tngok oqang nuh post psai bff dya..bestie kowt.. eh, tak tau laa...

aku nak weyh! kawan baek gila... huhu.. bukan laa bermakna kawan aku suma jahat, dak! mksud aku... kwan yang sentiasa bersama... tapi zman sekaqang kebanyakkan gulz pakwe depa jaa pling pnting dlm hidop depa..
pelik jgak aku.. syang pon pda2 larh nohh...

bkan aku kta slah! dak ceik, aku cuma erm.. eh nak kata cena tak tau..

mintak-mintak klau aku diberi kesempatan msuk matrik ka.. universiti ka... aku akan jumpak kwan yang aku idam2 kn.. hihi,

idam kwan yang baik gilos~ peqagai bleh sekepala dgn aku.. pa2 sentiasa bersama.. lpas tu klau cuti sem... bleh laa p umah dya ka.. buat gila2 dua2 oqang, eh,, klau jmpa lbih daqi soqng pon nak sangat laa... teqingin wey..

p shopping sama2,, haha, daa nma samaran yang len daqi kwan besa pnggei... klau lebih daqi soqng.. erm.. bleh gabung2 nma... ush.. mesti best gilos kn...

aku berminat sgt laa nak dok asrama.. tpi bkan asrama sekolah aku.. xbest gila hostel tuh.. dah laa tak leyh outing, haha padan muka ampa! kui3...

aku bkan peqamah.. takut gak cmna klau dkat u nnti.. cehhh... beqangan soqng2...

kwan yang laa nie pon bkan laa jhat... tak baik, tak sekepala.. bukan2!

aku nak yang erm ntah.. tak qeti nak explain, tapi nak sangat arh... aku klau dpat nnti.. hisy.. tak akn sia2 kn larh..
weyh2.. ingt aku lesbian ka.. dak nahhh...

lesbian tu daa maksud yang len.. sku pmpuan *sma jnis mcm dya..
dak laa...
aku cuma teqingin kwan pling3 baek...

klau terdesak.. dya tlong, klau dya terdesak.. insyaallah.. aku mesti tolong pnya laa...
bila nak dpat kwan cemtu...??
sekaqang nieh.. tngok dh laa... sekililing ampa.. bnyak yang kwan mkan kwan kn?? yang tu aku pling anti laa... dok cuqi2 bnda2 kta, cuqi duit...

style cepat tangan nieh payah arr...

mintak2 nanti suatu hari nanti.. haha *ayat skema
aku dapat kwan yang aku teqingin.. hee
yang pling penting dya tak kedekut ilmu.. oyehhh.. haha

dya tuu klau malu2 cm aku takpa..
ahaha, *aku malu? yalaa.. sifat semula jdi sbg pmpuan kn3?


Past | New Story
_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Balkis bt Mohd Mokhar.
This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice here and don't copy what's mine!
I've CCTV here and everywhere >.< _______________________________________
◕ Scream Here ◕


.