WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

♥Life.of.Kis♥
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Wednesday, November 3, 2010 | 2:49 AM | 0 budak comel
assalamualaikum.. aha! lma xcta pa2 kn..
aku tngah fnal exm.. sbok laaa....
tpi kn.. arini.. p2 skolah pas2 xdn sejam.. balik umah blik.. aku,wna,opie,ipah,pkah,pkah sofea jaa pmpuan yg p.. heqan dak sai pa?

erm.. ampa tau kn kedah dok bnjir nie.. jdi skolah aku mybe dh jdi pusat pemindahan untuk oqng2 bnjir laa...
kmpung yg t'dkat.. suma p c2..
wei.. ayaq xdak! t'sksa daqi smlam.. elektrik nie pun dok tnggu msa jaa dya p b'sma2 ayaq.. depa akn stop.. tdi pun stop dh.. sek bek sejam cm 2 jaa...

sebenaqnya aku bkan ready pa pun nk p jwab exm klau exm d'truskn gak arini mmng sangkut larh...
fzik kut.. pyah!

msa smpai2 jaa skolah.. dlam p'jlanan tu dok tkut balik kna pgang ksut jaa.. ayaq dlam lngkang dok warning dh...

tpi ari tu yg bnjir besaq taun 2005.. erm.. aku xdok sni... tpi nek ckit jaa... sbb tnggi.. alhmdullillah...

taun nie depa kta lgi besaq dqi 2005.. xtau laa cmna umh aku taun nie..

aku dengan kwan2 aku dok cdang msa nek klas.. cehh.. suma spkat skli dengan budak laki...
kta... "wey, klau ckgu mai... tnya nk ambk gak ka exam.. kta dak naa"
hahha
satu pla suma xmau buat..
klau kna buat jgak xadil laa... sbab kmi daa dlam 10 oqang jaa..
yg len lgi 31 oqang jdi mngsa bnjir...

ksian dpa....

exam kmi yg last add math krtas 1 xtau bleh buat dak...

ok.. ma'asalamah wa'ilaliqa'

Past | New Story
_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Balkis bt Mohd Mokhar.
This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice here and don't copy what's mine!
I've CCTV here and everywhere >.< _______________________________________
◕ Scream Here ◕


.