WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

♥Life.of.Kis♥
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Wednesday, October 13, 2010 | 3:00 AM | 0 budak comel
salam...
berdirinya sya di disini bkanlah untuk mnceritakan rncngn tv yg b'tjuk fuhh!! 2..
ait.. terskema plak..
.
ok2~ kmbli nrmal...
blik kpda tiltle naa...
.
fuhhhh~~
gembiranya qsa hati..
eh.. tqingat plak lagu masa bdak2 dlu nieh...
"bila rasa gmbira tepuk tngan"..
haa! bohong klau ang kta xbesa dengaq lagu 2 dulu...
.
secara rasminya sya umumkan syiok nk mmpoih..
hehe..
semalam mcam nk mti dah dok ketaq..
tpi!
keajaiban berlaku!!!!!!!
syiok2!
.
nk tau psai pa...
tadi kt skolah sgla sngkaan aku xberlaku pun...
syukur gila3 baq ang...
.
pengetua xdak pun msa prhimpunan yg sllu d'buat sblum msuk klas..
wahhh... baharia aku...
.
pngetua sbok ouhh.. kut nk urus spm yg bkal mnjelma dh nie..
btw.. tdi kmi blik awai
dengaq2 jaa ckgu ada mesyuarat!
tudia..
semua melompat-lompat syok...
nk blik...
mcam dok kt sekolah sebulan dh...
pda aihh ari nie ari first skolah..
cti pmr... tpi xmcm cti laa sbb kna gak p sklolah..
klas tmbahan...
mnggu ni jaa cti, minggu lepas dak laa..
.
klas xckup, 2kna cti...
klau dak aku semangat kut nk blajaq..
wey2...
final nk dkat dh..
tkot arr.. dh xbca pa g...
.
tdi.. kmi bertambah syok bleh balik awai sbab klau tdak.. wktu last ari ni.. BI~
ermmm.. aku klau bljaq bi stu msa pun dok qsa mcm 10 msa..
boring ampa xtau..
aku ingt aku soqng jaa qsa cmnie...
.
kwan2 aku yg lain pun lebih kuqang jaa...
walaupun depa pndai bi, tpi depa pun qsa tcher ajq boring..
kiqa ternyata bi kmi memang memboringkan kut..
teacher 2 suka buat mcam2.. suh kmi berlakon laaa...
aihh..
sqoh buat mimik muka ikut arahan yg dia bgi ari 2...
ktaq xsngga aku nk buat pun..
xpa.. jnji lpas dh bnda2 2 semua...
.
wktu blajaq math mode stu lgi msa yg "BEST"
2 'best' kiqa yg sebaliknya laa..
ckup mgntuk...
aku cuba lwan..
celik mata luas2..
.
tpi ternyata qsa mcam stu pkauan yg dibuat oleh sir kbk..
dia dok ajaq psai angle..
kta yg nie satah.. yg nie pun satah gak.. tnjuk kt dpan pgang pmbaris 2 jaaa...
tnjuk bnyak kli..
membuatkan aku sungguh2 mgntuk..
bila buat bulatan dh buat elok dh blatan..
dok tnjuk buat bulat2 bnyak kli...
xtau nk kta pa...
.
macam mana nk buat/ kiqa angle2 2..
aku xqeti..
tnya kwan..
kpla depa semua lentuk abeh dh..
oqang yg pling pandai math pun..
hah!
semacam jgak...
kiqa sir ada buat pukauan kat kmi nie...
huhu
ikot suka aku jaa nk kta cm 2 kt sir..
eh2.. dak2!
saja kata jaa 2 suma...
palsu semata-mata
.
sir math kmi suka kluaq klas msa dok ajaq...
aku pun heqan psai pa..
dok xdok.. nuu luaq sana dh dia merantau...
bila bdak laki mula bersuara..
kdang2 dia xthan bising btoi bdak laki...
pnampaq soqang sedaihh..
.
pas2, mai dpan senyih2..
aku terkejut gila ari 2..
dh laa dia dok mqah2..
suma diam.. kelu tnpa kta2..
cewahh..
dok xdok!
muncul secara tiba2..
spa xterkejut...
gelak plak 2 bila mai dpan...
plik aku pun...
.
macam mna pun ckgu kita..
kena laa b'sbaq bljaq...
nma pun bljaq balkis oii..
k2...
assalamuaikum ma'asalamah wa'illalliqa'

Past | New Story
_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Balkis bt Mohd Mokhar.
This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice here and don't copy what's mine!
I've CCTV here and everywhere >.< _______________________________________
◕ Scream Here ◕


.