WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

♥Life.of.Kis♥
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Wednesday, October 20, 2010 | 8:21 AM | 0 budak comel
assalamulaikum......

Ya ALLAH...
ke mana semangat ku...?
Ya Rabbi...
ke mana hilangnya semangat aku...?
aku sangat lemah ya Allah..
hanya Engkau yg maha Berkuasa untuk smbuhkn semangat ku yg smkin hari begitu lemahhh...

Ya Allah..
aku mohon akan pertolongan-Mu...
aku pinta semangat aku yg dulu..
sebelum ini..

Ya Rabb...
berikanlah aku kekuatan...
aku tidak berdaya untuk bangkitkan semangat aku yg smkin longlai ini ya Allah...
aku pohon...
aku merayu..
berilah aku peluang untuk sperti sedia kala...

Ya Rahman..
Engkau Maha Pemurah...
aku mohon..
aku merayu..
tolonglah aku..

Ya Rahim..
aku memohon, merayu2.. kepada-Mu..
agar Engkau berilah aku sedikit kekuatan..

subahanallah....
exam smakin dkat..
tpi aku seolah-olah hilang daya untuk blajaq...
kenapa?? kenapa???? kenapa????????
kenapa aku yg t'paksa berada dlam keadaan yg terseksa ini ya Allah...
aku sngat lemah..

terlalu bnyak kenapa yg ada dlam otak aku nieh..
smpaikn aku sndiqi xtau nk jwab untuk sedapkn hati sndiqi..
mcm2 pembohongan yg aku jwab untuk aku sndiqi..
semata-mata nak bgi aku bngkit, bersemangat untuk teruskan kehidupan yg sngat terseksa...

peljaran kini..
aku dah tewas dengn mu..
subhanallah..
kenapa?

aku senyum bkan bermakna aku gembira...
aku gelak2 dngan kwan2 bila b'sama mreka..
tpi dlm hati dn fikiran aku lngsung xgmbira bersama2 reaksi wjahku..
aku fikir akn sesuatu yg au sendiri tdak pasti..
apakah sesuatu itu?
apa??
apa?????????

aku truskan juga wlaupun hti aku mnangis sndirian...
aku hilang akn sesuatu..
tpi..
apa??
aku mohon selalu supaya aku diberi kekutan untuk melawan segala nya yg sntiasa tertanya2..
tpi.. aku tiada jwapan...
ya Allah..
Engkau mengetahui segalanya..
hanya sedikit kekuatan yg aku pinta..
semua nya adalah untuk aku mnghadapi peperiksaan yg tdak lma lgi..

Past | New Story
_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Balkis bt Mohd Mokhar.
This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice here and don't copy what's mine!
I've CCTV here and everywhere >.< _______________________________________
◕ Scream Here ◕


.