WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

♥Life.of.Kis♥
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Thursday, September 30, 2010 | 9:56 PM | 0 budak comel
hahahahahahahahaha.............
agak lwak tiltle yang diberi, btw.... aku nk mogok depa dua nie...
lebih kuqang sebulan tempoh mogok yang akan tercipta oleh aku sendiqi...
nak buang website fb yang selalu dilawati...
nanti 8/11 insyaallah aku buka balik...
2pown klau dan...
.
jadi, lepaih nie.. boring teqa mana pown di sini larh tempat mencurahkan segala kebosanan tuuu... mungkin pk cik mxis akn ku bka jugak sebab nnti kak mira antaq msej nak antaq wyah pkui bpa ka... hehe..
.
boleh berjaya kah misi aku kali nie enth... aku pown sangsi pada keupayaan aku untuk lwan suma nafsu2 yang nak selalu enjoy jaa...
.
tapi aku qsa cm nk off enst selama sblan, tpi stg kak mira laa plak.. dya dok sngka aku bgtau dh kt mak.. huhu..
.
aku nk mogok gak cmna pown.... nie final exam bkal mnjelma dah...
that's why aku nk mgok pk cik mxis n mk cik fb....
.
haa... mka bermula larh aku nk mnyemak qumah dgn lmpaq bku sna sni...
spa2 yang qsa nk mai umh aku laa2 nie... sblan nie aku klau belyh nk ltak kt dpan pntu pgaq...
"sudah pndah"hahhaa,,, kejam gila...
.
bkan pa aku jnis ska bg semak dunia klau bca bku bnyak2... hahha... bku bnyk2???
dak2.. bhong jaaa... aku bca bku mna pnah kta bnyak.. haha..
.
aku nk score larh exm nie.. hsrat mmng nk score.. tpi mngkin xkn t'jdi sbb aku bnyak xingt klau wktu2 exm nie... stg daa jaaa yg aku buat formula sndiqi.. aishhhh!!!!
.
sbb aku xpham ckgu 2 ajq paa xtau.. haha.. sjrah aku lmah sbb ska cqamuk bila suma yg aku bca psai subjek sej... alahai.. bila larh nk ok ckit.. ckit pown jdi laa.. dh daa soaln essay nnti...
.
akaun!!!!!!!!!
.
stlah sekian lama nya xpgang bku akaun.. mcm mna xtau nk jwab nnti aishhhh...
.
laa nie dok pulun buat krja krsus@folio yg bertimbun pnya qeja nk kna settle nuu... opie aku hbaq siap2 aku xbka enst nnti.. hahha, mybe bka gak kdang2... fokus final ouhhh...
.
tpi smngt cm longlai lgi pown..
enth larh nk jdi ka dak perancangan nie......
.
dalam perancangan nk sntiasa dok ngn bku.. haha... btoi ka balkis?? xpnah dibuat nieh.... boleh kh anda sahut cabaran yang terlalu sukar untuk direalisasikan nie...
.
susah nak lwan nie.. ang mmpu ka... hrap2 Allah permudah kn urusan aku nie...
.
cmna susah pown tlong lwan yaa....
.
ym on9 kowt...
hahaha..
.
aku qsa nk buat smbhyang sunat bnyk2 klau wktu aku xbleyh tdoq ka... sbb sllu tdoq lambt sbb mngdap kmtper nie.. mqapu sna sni...
.
kli nie nk bka blog jaa... haha .. nk settle akaun 2... tuu jaa klau bka kmpter dlam tmpoh permogokkan...
.
aku bertekad nie... hehe,
Ya ALLAH.. aku mohon pertolonganMu... Kau berilah aku kekuatan mental dan fizikal....
.
nnti daa gnjran klau buat btoi2.. impian aku nk berjaya arh...... (^_*)

Past | New Story
_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Balkis bt Mohd Mokhar.
This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice here and don't copy what's mine!
I've CCTV here and everywhere >.< _______________________________________
◕ Scream Here ◕


.