WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

♥Life.of.Kis♥
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Wednesday, July 28, 2010 | 3:40 AM | 0 budak comel

ari khamis minggu lpas.......

sat saja masa berlalu,,

aku p sklah cam besa arr......

s'ari sblum 2 enset aq rosak.......

xpa arr,bkan daa pa2 yg xbleh aku buat klau xdak enset pon..

haa.. smbung yg tdi...

bla smpai sklah...

cehhh senyum laa kt kwan2 msa nk kna beratur.....

mai2... opie mai kat aku...

opie nie kwan aku dqi form 1 lgi....

opie tnya "balkis" ,aq ku pon kta laa awd??

cikgu roslan m'nngal kui 2 pgi tdi

aku gila pnya t'kjut masa 2

yaa.. memang aku tau ckgu skit......

dan arwah pon xp mngjaq lma dh

cuti sbab skit....

berita nie mmang aku xtau

chak plak tnya "ang xdpat msej aku ka??"

enset rsak,cmna nak tau....

lpas2 tau kmi p laa bratur....

ustaz mahmud plak ckap ckgu roslan mninggal

ustaz : sma2 kta sdkah kn al-fatihah.....

amin.....

mmng sdihh!!!

ckgu 2 sporting jaa...

ajaq kmi pnddikan seni msa form 2 dlu...

dia mmang pkar lukis....

tpi..........

nk buat cmna... mngkin ALLAH lebih syang kn arwah

daqi arwah t'seksa skit... mmang dh msa nya....

bila msuk dalam klas....

kmi bljaq cm besa.......

pkah tnya azamuddin(classmate kmi)

pkah: wei awd ang bad mood jaa... cm hlang mood nk blajaq...

azamuddin: aku sdihh,ckgu roslan dh xda... aku dh anggap dia cm ayah aku sndqi....

ermm...

mlam 2 aku bca ya'asin kt ckgu...

huhuhuhuhu....

spa xsdihh.....

al-fatihah uat c.roslan....

semoga d'lapangkn kbur arwah........

aminn,.....


Past | New Story
_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Balkis bt Mohd Mokhar.
This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice here and don't copy what's mine!
I've CCTV here and everywhere >.< _______________________________________
◕ Scream Here ◕


.