WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

♥Life.of.Kis♥
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Friday, July 30, 2010 | 1:23 AM | 0 budak comel
siapakah dia......??
aku sedang mnanti "dia".........
seorang lelaki yg akan b'glar suami,
seorang mukmin yg merindui syahid di jlan Allah,
seorang hambaNya yg sentiasa zikrullah,

dia seorang lelaki yang tegas & berani,
dia tdak pnah takut untuk b'kata benar...
dia tidak pernah gentar melawan nafsu
yg ingin menguasai diri
dia sentiasa mengajak aku berjuang berjihat fisabilillah


dia selalu menghiburkan aku

dengan alunan ayat-ayat suci al-quran
dengan zikir-zikir munajat
dengan surah-surah rindu yang dihafaznya


ketika aku diulik mimpi indah duniawi...
dia menasihatiku supaya mengingati MATI
ketika aku sedang asyik terpesona d'buai cinta dunia...
dia menyedarkan aku betapa lazatnya lagi pesona


shahshahiran (^_^)

nie kwan aku yg cipta.....
cantik bhsa dia guna..........
otak sastera kot,entah arr...
hee:)
just nk postkn nie jaa.. xdak pa2 nk cita..
otak blank...
hepy birthday opiez!! kmqin laa... hahaha

Past | New Story
_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Balkis bt Mohd Mokhar.
This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice here and don't copy what's mine!
I've CCTV here and everywhere >.< _______________________________________
◕ Scream Here ◕


.